19 Aralık 2010 Pazar

A- Öncelikle

 

A- ÖNCELİKLE

            
             Benim için nice hizmetler görmüş oldukları muhakkak olan, ancak o nice hizmetleri bulunmasa dahi, dünyaya gelmiş olmama vesile bulunan ana babama, bana emeği geçenler cümlesinden olan aileme ve bu anlamdaki insanlara,
             Devamla tüm hocalarım ve hocalarımız (öğretmen, eğitmen, eğitici, aydın, yol ve yordam göstericilerimiz) olmak üzere ve;
Çocuğunun öğretmenini beğenmeyerek “iyi öğretmen” arayanlara, çocuklarına “yarış atı” muamelesi yapanlara da bir göndermede bulunmak adına;
Köyümüzün Çatak Üniversitesi’nde (ilkokul), ilkokul 1. sınıfı önünde okuduğum, öğrencilerinin eğitim öğretim temellerini en sağlam biçimde atan rahmetli Eğitmen’im, 
Sayın Abdurrahman GÖKER’e,

Bir Ortaokul mezunu olarak Köy’ümüzde 2 yıl vekil öğretmen sıfatıyla çalışan, henüz kendisi küçücük bir çocuk olduğu halde, Eğitmen’imizin de yol göstericiliğiyle bu ulvi mesleği başarıyla yürüten, bizleri ilkokul (Çatak Üniversitemiz) 2. ve 3. sınıftayken okutan, kendisinden çok yararlandığım, Konya, Bozkır, Aslantaş Köyü’nden sevgili öğretmen’im
Sayın Mustafa ŞAHİN Hocama;

      Ayrıca, o sıralar henüz atamasını bekleyen, yanda fotoğrafı görülen ve Köy’ümüzdeki öğretmen yokluğu nedeniyle bizleri, “Köyümüz Çatak Üniversitesinin” (ilkokul) 4. sınıfında ücret almadan okutan ve cami imamı önünde okumaktan kaçan, kaçak Mehmet Duran’a dinini de öğretme ve öğrenme kapısını aralayan, dindar ve  yakışıklı öğretmenim,     
Sayın Ali ASLAN Hocama,

          Ondan teslim alarak, beni gereken bilgiyle donatarak, ayrıca sınav müracaat işlemlerini yerine getiren ve getirmek hususunda  küçücük bedenin aşamadığı engelleri aşarak O’na, İvriz İlköğretmen Okulu’nun kapısını açan, açtırtan değerli öğretmenim, gerçek öğretmen, hukukçu (avukat) noter, DSP’nin Konya, Ereğli ilçe teşkilatı kurucusu ;
           Sayın Suat YENİTÜRK Hocama,

            Ve Köy’ümün gelmiş geçmiş tüm öğretmenlerine,
Ayrıca kişiliğimizi oturtan ve bize öncelikle kendine güven duygusunu yerleştiren; İvriz İlköğretemen Okulundaki gerek benim, gerekse gelmiş geçmiş tüm müdürlerimle öğretmenlerime, ve çalışanlarına,

Hak ve adalet duygusuyla olaylara daha da tarafsız bakabilme yetisini bizlere kazandıran, Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinin bil cümle ve gelmiş geçmiş Dekan ve Öğretim görevlisi hocalarımla çalışanlarına,

Nihayet ülkemin gerçek aydınlarına, tüm hak ve vatanseverlerine, Asıl önemlisi ülkemin tüm öğrenicilerine, en içten teşekkürlerimi sunuyor, ellerinden gıyaben öpüyorum. Hakk’a kavuşanlara da Allah’tan rahmetler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder